poniedziałek, 6 maja 2013

Anglia dzień 1

Majowy weekend dobiegł końca i czas wrócić do rzeczywistości. A ja wcale nie chcę! hahaha
Szczerze mogę powiedzieć, że to był mój najlepszy weekend w życiu.
A to nie dlatego, że miałam ładną pogodę ale dlatego że byłam w Anglii !
Jejku tam było naprawdę wspaniale!
Gdybym tylko mogła zostałabym tam o wiele dłużej.
Ale niestety trzeba było wracać.
A oto pokażę wam zdj z pierwszego dnia w Londynie.
Mam nadzieję że wam się spodobają. :)

Anglia 2013



Sea Life London Aquarium



____________________

Big Ben i London Eye


____________________




Mam nadzieję że zdj z pierwszego dnia pobytu w Londynie wam się podobały.
Jutro kolejna dawka i dzień 2. Zapraszam.

1 komentarz:

  1. Jej, ależ miałaś cudowny weekend majowy. Tylko pozazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń