piątek, 13 września 2013

High School Girl part I

Jesień. Czas wilgoci,zimna,grypy i depresji. eh
Rano zimno jak w grobowcu,po południu gorąco jak na słońcu.
Jeden dzień słońce,drugi deszcz, następny słońce i kolejny znowu deszcz. I tak na zmianę. ugh
Ja już nie wiem jak mam się ubierać. :(
I dlaczego ta ładna pogoda zawsze wypada wtedy gdy mamy wf?!
Ja na prawdę nie lubię biegów w szkole. Jogging dla przyjemności - owszem.
Ale bieg na ocenę to już nie koniecznie.
Dodam teraz pierwszą część mojej sesji bo drugą połowę muszę przerobić i wybrać najlepsze. uh
Mam teraz totalnego lenia do wszystkiego i jakoś nic mi nie idzie.
Może za niedługo się trochę ogarnę i zacznę lepiej funkcjonować.
A na razie mam na dzieję że zdj wam się spodobają. :)

M:Ja
F:Ola





 

























Mam nadzieję że zdj wam się trochę spodobały. :)
Część druga już niebawem :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz