wtorek, 5 stycznia 2016

Chorwacja cz.1

Za oknem mróz, śnieg i zima. A mnie zebrało na wspomnienia lata. Zastanawiałam się czy w ogóle dodać zdjęcia z wakacji ale stwierdziłam, że jednak dodam. Dla tych którzy tęsknią za latem to idealny post aby powspominać lato i odliczać dni do kolejnych wakacji. 
Mamy nowy rok. Postanowiłam sobie, że zacznę robić więcej zdjęć bo ostatnio kiepsko było z tym u mnie. Szukanie własnej drogi kiedy nie wie się czego dokładnie się chce jest trudne. Jak do tej pory uczę sie na błędach i eliminuję te rzeczy których na pewno nie chcę robić. Może to jest jakiś sposób.
Teraz dodam część pierwszą mojego wyjazdu do Chorwacji. Mam nadzieję, że zdjęcia wam sie spodobają i nie będziecie mogli doczekać się kolejnej części. 
Zapraszam do oglądania. :)































































A na koniec ja haha


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz